W ten sposób chcemy kontynuować naszą wizję świata bez odpadów, w zgodzie z ideą zrównoważonego rozwoju oraz międzynarodowymi trendami ekologicznymi, takimi jak filozofia „Zero Waste”, koncepcja „Zeroemisyjności” czy podejście „Zero Waste to Landfill”.
Zaistniała zmiana to również większy nacisk na współpracę i kooperację międzynarodową pod hasłem Interzero Europe, co dotyczy nie tylko Polski, ale także naszych spółek w Niemczech, Austrii, Włoszech, Słowenii, Chorwacji oraz Serbii.
Jako marka przybieramy bardziej optymistyczne kolory, rezygnując z dotychczasowej szarości i mimo iż z niemałym sentymentem żegnamy się z Interseroh, to jednocześnie pełni nadziei podążamy w przyszłość pod nowym logo Interzero.
Liczymy na to, że nasze nowe oblicze i nazwa spodobają się Państwu i dalej pozostaniemy Waszym zaufanym partnerem w obszarze rozszerzonej odpowiedzialności producenta, gospodarki odpadami, doradztwa środowiskowego oraz edukacji ekologicznej.
Zarząd Interzero w Polsce
_______________________________
Zachęcamy do zapoznania się z notatką prasową oraz informacjami zamieszczonymi na stronie Interzero Niemcy. Link do materiałów TUTAJ.