do góry

INTERSEROH partnerem kampanii #efekt1butelki

INTERSEROH został partnerem akcji organizowanej przez Kompanię Piwowarską pod hasłem "Każda butelka ma znaczenie". Kampania ma na celu zachęcenie klientów do oddawania butelek zwrotnych.

"Szklane butelki zwrotne to modelowy przykład przyjaznych opakowań. Nie dość, że są opakowaniami wielokrotnego użytku, to jeszcze surowiec, z którego powstały, jest nazywany surowcem wiecznym – mogącym właściwie bez ograniczeń krążyć w obiegu. Gdy butelka wchodzi na rynek, każdy jej powrót do producenta i ponowne napełnienie oznacza minimalizowanie zużycia zasobów koniecznych do produkcji nowego opakowania lub poddania butelki recyklingowi" - mówi Agata Szczotka-Sarna, Dyrektorka ds. Zrównoważonego Rozwoju w INTERSEROH.

Akcja Kompanii Piwowarskiej będzie intensywnie promowana m. in. w mediach społecznościowych pod hasztagiem #efekt1butelki. Więcej informacji na ten temat można odnaleźć TUTAJ.

powrót

ALBA i  Interzero to dwie największe marki Grupy ALBA światowego lidera branży gospodarki odpadami i recyklingu z obrotem w wysokości  2,2 mld euro (2015). Grupa Alba zatrudnia ponad 7500 pracowników, działając w  Niemczech, Europie i Azji. W 2015 roku Grupa ALBA  ograniczyła emisje niemal 5,9 mln ton gazów cieplarnianych w porównaniu do produkcji pierwotnej i jednocześnie około 51,8 milionów ton surowców pierwotnych poprzez swoje działania recyklingu.

Dalsze informacje na temat gospodarki odpadami i recyklingu można znaleźć na stronie www.recyclingnews.info.